Έχετε απορίες;

Παρακάτω θα βρείτε κάποιες από τις συχνές ερωτήσεις πελατών μας που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητά μας. Αν συνεχίζετε να έχετε απορία όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά αλλά και στο χώρο μας.

Έχω πρόβλημα με το ταχυζυμωτήριό μου. Αναλαμβάνετε τέτοιου είδους βλάβες;

Ναι, βεβαίως. Αναλαμβάνουμε τη συντήρηση όλων των μηχανημάτων αρτοποιείας όχι μόνο σε φούρνους.

Θέλω να αγοράσω ένα νέο μηχάνημα. Τι ισχύει για τις παραδόσεις;

Με την παράδοση του μηχανήματος που έχετε αγοράσει, έρχεται στο χώρο σας εξειδικευμένος υπάλληλος της εταιρείας μας, για σωστή τοποθέτηση και πρώτη λειτουργία του μηχανήματος.

Υπάρχει η δυνατότητα απαλλαγής του ΦΠΑ από τον εξοπλισμό. Αν ναι, από τι ποσό και μετά ισχύει;

Η απαλλαγή του ΦΠΑ ισχύει για αγορές άνω των 13.000€ και αφορά μόνο αγορές καινούργιου εξοπλισμού.

Αναλαμβάνετε το Service μηχανημάτων αρτοποιείας άλλων εταιρειών;

Ναι, αναλαμβάνουμε το Service οποιουδήποτε μηχανήματος, καινούργιου ή μεταχειρισμένου, οποιασδήποτε εταιρείας.

Κάνετε τοποθετήσεις ή συντηρήσεις καυστήρων πετρελαίου ή φυσικού αερίου;

Ο υπεύθυνος του τεχνικού μας τμήματος έχει την εμπειρία στη συντήρηση των καυστήρων πετρελαίου και φυσικού αερίου. Επιπλέον η επιχείρηση διαθέτει φύλλα συντήρησης καυστήρων για κάθε έλεγχο που ολοκληρώνουμε.

Υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής μηχανημάτων;

Βεβαίως αναλαμβάνουμε την ανταλλαγή μηχανημάτων έπειτα από διεργασία ελέγχου σωστής λειτουργίας στο μηχάνημα που προορίζεται για ανταλλαγή.

Στείλτε μας τις ερωτήσεις σας.